środa, 29 maja 2013

Pierwsze wyróżnienie

Dostałam dziś pierwsze blogowe wyróżnienie. Dowiedziałam się o tym około południa, jednak akurat musiałam wybyć z domu i dopiero teraz udało mi się siąść do komputera. Przede wszystkim bardzo dzięĸuję Ewie z Shabby shop za wyróżnienie. Jest mi bardzo miło i cieszę się, że się poznałyśmy dzięki akcji Kwiaty dla Pszczół. Ewa robi piękne decoupagowe rzeczy oraz cudowne transferowe poduch :) Wszystko jest podane na blogu w elegancki i przejrzysty sposób. A poza tym jest przemiła :)
Oto moje wyróżnienie:

Zadania dla mnie:
1. Ujawnienie 7 faktów dotyczących Was samych:)))
2. Nominowanie parę blogów które według Was na to zasługują
3. Poinformować osoby wyróżnione

Zatem do dzieła:
1.
  •  Jestem bardzo przywiązana do mojej rodziny.
  • Zaczytuję się w książkach dziecięco młodzieżowych, niekoniecznie z dziećmi.
  • W czasie studiów zostałam Przewodnikiem Beskidzkim w SKPB Warszawa
  • Lubię ptaki i przyrodę w ogóle
  • Mam spory ogród, który z mężem sami zaplanowaliśmy i sami o niego dbamy (ciocia pomaga nam w pieleniu :) 
  • Chodzę po górach
  • Zbieram dudki (figurki, obrazki itp.)
2.
3. Zaraz poinformuję :)

Zadania dla wyróżnionych:
1.Odpowiedz na pytanie:
 Jaką książkę ostatnio czytałaś lub jaki film ogląałaś i czy polecisz je innym?
2. Nominuj 3 blogi, które według Ciebie na to zasługują
3. Poinformuj osoby wyróżnione


3 komentarze:

  1. Cieszę się ze sprawiłam Ci trochę radości:)))
    Dziękuję też za bardzo miłe słowa na mój temat>

    OdpowiedzUsuń
  2. W pełni zasłużyłaś na to wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no no ,nie za wiele nowego powiedziałaś o sobie ;o))To właściwie już wiemy z paska bocznego!Może skandalik np że podjadasz namiętnie truskawki sąsiadowi ,coś, czego jeszcze nie wiemy ;o))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...