poniedziałek, 6 maja 2013

Candy wiosenne z listkami

Przygotowałam dla Was candy z okazji otwarcia mojej internetowej galerii oraz profilu na Facebooku. Jako upominek przygotowałam przede wszystkim listeczkowy naszyjnik, który wywołał pozytywne reakcje wśród moich obserwatorów i komentatorów. Naszyjnik można także nosić jako bransoletkę. Ciekawie prezentuje się również upięty we włosach.

Aby wziąć udział w losowaniu, które odbędzie się ostatniego dnia roku szkolnego, czyli 28 czerwca, należy:

1. Dodać komentarz pod niniejszym postem, wyrażający chęć wzięcia udziału w konkursie.
2. Wstawić u siebie baner konkursu z linkiem do mojego bloga.
3. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do grona obserwatorów mojego bloga. 
4. Będzie mi jeszcze milej, jeśli polubisz mnie na facebooku (przewidziane jest za to dodatkowe miejsce na liście do losowania). 

Dwa ostatnie warunki nie są konieczne. Regulamin dostępny w zakładce jest konieczny, ze względu na wymogi prawne dotyczące organizowania konkursów. Tryb wyboru zwycięzcy nie może być czysto losowy, wymyśliłam więc taki algorytm matematyczny, który wydaje się spełniać wymóg jak największej przypadkowości. Wygrać może i osoba z początku listy i z końca, w zależności od tego ile osób weźmie udział w konkursie.

Dodatkowo zamierzam za każde 30 polubień dodawać kolejne nagrody. Będą to kolczyki i bransoletki, wszystko z koralików Toho. Będę je na bieżąco pokazywać, kiedy odpowiednie liczby ulegną zmianie :)
Życzę wszystkim miłej zabawy i cieszę się bardzo, że odwiedzacie mnie.

Dodam jeszcze, że kiedy sprawdzałam datę zakończenia roku szkolnego, nie wiedziałam, że będzie to akurat dzień mojej 16 rocznicy ślubu. Tym bardziej naszyjnik będzie naładowany prawdziwie pozytywną energią :)

Doczytałam właśnie ograniczenia dotyczące organizacji takich konkursów, dlatego w zakładce umieszczam regulamin. 








85 komentarzy:

  1. Cudeńko, profil już dodany d obserwowanych, zdjęcie juz udostępniam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję od dawna. Dzięki za zaproszenie. Taśmę magnetyczną kupuje się na allegro:) innych miejsc nie znam ok 13 zł

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie się zapisuję! :D Banerek wklejam już za chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  4. jacie!! ja się zapisuję i pędzę spełniać wszystkie wymogi :D naszyjnik jest prześliczny i z miłą chęcią stanę się jego posiadaczką! a co do 16 rocznicy, to jest czego gratulować! wszystkiego dobrego :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się z wielką przyjemnością - dziękuję za zaproszenie!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wcześniej zachwyty wyrażałam, więc teraz po prostu powiem, że polubiłam pod nazwiskiem Grygiel i czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam chrapkę na ten niezwykły naszyjnik! Zgłaszam się. Warunki spełnione: FB - roma roma i DobreNaSpleen
    - obserwuję: ROMA
    - banerek rutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. to jest poprostu cudowne.
    obserwuje jako zla wampirzyca
    baner na http://zlawampirzyca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwują już jakiś czas :) więc tylko grzecznie się ustawiam i zamieszczam banerek

    OdpowiedzUsuń
  10. W wyniku mieszania z profilem google+, straciłam część komentarzy. Na szczęście mam wszystkie w poczcie, w związku z tym zamieszczę w tym komentarzu wszystkie po kolei, które zostały utracone. Do mrumru mamy 9 uczestników. Tu wpisuje kolejne, które się zapisały, a zniknęły:
    10. Capall Mara
    Wow! Cudne to cudeńko! Chętnie się zgłoszę do Candy :)
    obseruję jako CapallMara
    a bannerek jest na blogu: http://capallmara.blogspot.com/
    11.Dominika Sikora
    Śliczny!
    12.Joasia Włodarska
    Śliczne Candy, więc też z chęcią się przyłącze do kolejki, pozdrawiam :)
    13.Dagmara Gryszkiewicz
    obserwuje jako Rayla, na fejsie Dagmara G., banner jest na http://koralikowy-kacik.blogspot.com
    14.Magda Z
    chętnie staję w kolejce po takie słodkości. Obserwuję jako MagdaZ. banerek na http://wkacie-decoupage.blogspot.com/ pozdrawiam
    15.Iwona K
    Też z wielka chęcią zapisuje w kolejce po ten piękny naszyjnik :)
    baner u mnie na blogu:
    http://ivi-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)
    16.Marta Krężelewska skomentowała Twój post na blogu
    cudowna praca. z chęcią wezmę udział w zabawie! www.decomama-pl.blogspot.com
    17.Krystyna Bienias-Machowska skomentowała Twój post na blogu
    No, wreszcie uporałam sie z banerem. Juz jest na moim blogu.
    Bardzo lubię Twoje wpisy i biżuterię, która prezentujesz. Chętnie wezmę udział w zabawie! Pozdrawiam. Mojelalkiwaldrfskie
    18.Anetta Szymańska skomentowała Twój post na blogu
    Naszyjnik piękny. Gratuluję rocznic :) Staję w kolejce, zapraszam do siebie :)
    19.Marta Wasielewska skomentowała Twój post na blogu
    piękny ten naszyjnik, chętnie się przyłączę, pozdrawiam, Marta
    http://coronki.blogspot.com/
    20.Szkatułka Ami skomentowała Twój post na blogu
    super wygląda jako bransoletka :) taka nieziemna :) http://szkatulkaami.blogspot.com

    Wygląda na to, że nikogo nie pominęłam. Bardzo Was przepraszam za zamieszanie, ale przełączyłam się na komentarze google + i okazało się, że nie możecie już komentować moich postów z bloggera, a ponadto zniknęły mi wszystkie dotychczasowe komentarze. Wróciłam więc do dawnego ustawienia, ale wtedy zniknęły te dodane po założeniu konta google+. Nie wiem czy udało mi się coś naprawić... Dajcie znać w razie problemów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też stanę w kolejce po takie cudowności:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny naszyjnik, chętnie bym go przygarnęła. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny naszyjnik :)
    Chętnie bym go przygarnęła :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny naszyjnik :D
    Bannerek na ciastoo-rysuje.blogspot.com
    Zaraz zaobserwuję, a stronę polubiłam jako Pączek z Dżemem

    OdpowiedzUsuń
  15. zapisuję się z największą przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. PRZEŚLICZNE RZECZY, CHĘTNIE WEZMĘ UDZIAŁ W ZABAWIE, POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne rzeczy ,biorę udział w zabawie.megi0041@wp.pl.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie wezmę udział w zabawie
    banerek na :http://siubzdziu.blogspot.com/
    obserwuję jako : My preciousssss

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. ale cudna nagroda! oczywiście się zapisuję:)
    banerek na blogu: www.mebelinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ochhh jakie śliczności ;];];] ustawiam się w kolejce i z chęcią zostanę obserwatorem ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie, bo naszyjnik magiczny.Pozdrawiam, isaveta:)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowny naszyjnik - podziwiam

    na fb juz polubilam :) na blogu info dodane

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie oryginalne cudo! I ja staję w kolejce! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny naszyjnik - bransoletka. Super

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się. Śliczne toto niesamowicie. Banerek u mnie na blogu: tworczopomojemu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. I jak ty nie stanąć w kolejce po takie cudo ...:)

    OdpowiedzUsuń
  27. i się dopisuję mam nadzieję, że zdążyłam :) polubię też zaraz na face :)
    http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Naprawdę dzieło sztuki, też się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy naszyjnik, więc staję w kolejce. :)
    kuffart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapisuję się: http://nitkapanipee.blogspot.com/ pozdrawiam, Edyta

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: Camille
    na fb: Kamila K.
    baner, pasek boczny: camille-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Anja,
    na fb: Ania Ż.
    Banner na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękny naszyjnik, może mi szczęście dopisze ;D. Zaobserwowałam, a baner zaraz dodam na blogu http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Naszyjnik jest przepiekny, więc ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Tyle chętnych, ale spróbuję też się zgłoszę po takie cudo:) Obserwuję i banerek dałam na http://transfuzjawyobrazen.blogspot.com/ Pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękny naszyjnik! Jak się cieszę, że do Ciebie trafiłam i mogę ustawić się tu w kolejce :) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  37. no i powstrzymać się nie mogłam i się ustawiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajnie , że dzisiaj trafiłam do Ciebie...Piękne rzeczy tworzysz...Cichutko ustawiam się w kolejce...Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  40. O! jak bym chciała wygrać:)Cudo:))Pozdrowionka:D

    OdpowiedzUsuń
  41. Staję w kolejce, banerek umieszczam - prowokuje szczęście- może sie do mnie uśmiechnie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeju, jakież to śliczne! Oczywiście staję w kolejce, obserwuję i wyczekuję :)
    Pozdrawiam, Kajkosz

    OdpowiedzUsuń
  43. Naszyjnik jest niezwykły :D z ogromna chęcią przyłączam sie do obserwatorów i facebookowych lubiczy, no i zapisuje sie na to fantastyczne rozdanie :D
    Pozdrawiam cieplutko...Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się na candy i dołączam do obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Również się zgłaszam :) Naszyjnik rewelacyjny!
    Bloga nie mam, ale wrzucę info o candy na Facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Łał piękny, zgłaszam się z cichą nadzieją ,że się uda.
    http://drzwidolasu-zgraynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Proszę i o mnie pamiętać przy losowaniu bo biżuteria przepiękna
    krut0poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Ach... tAAAAkie cudo, słów brak.
    Koraliki tak dobrałaś Aniu, że błyszczą jak kropelki rosy... bajeczny efekt i wykonanie...

    Cieplutko pozdrawiam i serdecznie zapraszam: http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. z ogromną przyjemnością zapisuję się do zabawy i z niecierpliwością czekam na wyniki :) Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ustawiam się w kolejce i czekam, czekam,czekam. Mo że tym razem się doczekam.

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapraszam również do siebie na Candy Rocznicowe.

    OdpowiedzUsuń
  52. I ja z chęcią przygarnę takie cudeńko :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczności, i ja mam ochotę zaadoptować;-)
    Pozdrowienia ślę.

    OdpowiedzUsuń
  54. cudo...zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Oczywiście się zgłaszam, ponieważ to cudeńko ,,wielofunkcyjne" jest śliczne^^ A że z motywem roślinnym, założę się, że podkradała by mi go moja mama ;)
    Banerek dodany na: http://akiriada.blogspot.com/
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wszystko jest wspaniałe!, staję więc w kolejce po szczęście w losowaniu.
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Zapisuję się- przepiękny- marzenie....

    OdpowiedzUsuń
  58. Oczywista oczywistość, że ja tez się zapisuję!! A o mało bym zapomniała!!
    Pozdrawiam serdecznie, Marta

    OdpowiedzUsuń
  59. Jesteś prawdziwą koralikową czarodziejką ;) Od dawna obserwuję i lubię na FB ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. też się zapisuję :)
    obserwuję jako : Arienai
    baner pod adresem: http://arienailandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. staję i ja ciekawe technika :))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja również chętnie wezmę udział:) Naszyjnik jest bardzo oryginalny, jak i inne Twoje dzieła. Podoba mi się :) Dołączam do lajkujących i obserwujących, a baner zamieszczam u siebie: koraliki-koraliki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Naszyjnik jak marzenie, dlatego z nadzieją ustawiam się w kolejce.
    Obserwuję jako Terenia, bo cuda tworzysz wspaniałe,gorzej z komentarzami.
    Ostatnio w ogóle zaniedbałam odwiedzanie blogów.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  64. Jej,jej,jej,zgłaszam się ^^
    Obserwuje jako Daquerre
    Banner:http://daquerreblog.blogspot.com/
    FB lubie jako: Daquerre

    OdpowiedzUsuń
  65. Noooo...Naszyjnik jest tak piękny i zabawa w candy tak fajna, że ja też się zgłaszam!!!! (To moje pierwsze w życiu candy i mam nadzieję, że nie ostatnie)))))))

    OdpowiedzUsuń
  66. wspaniały naszyjnik!!! jestem pod dużym wrażeniem!
    Na candy oczywiście się zapisuję, z wielką przyjemnością dołączam do obserwatorów, fb nie mam niestety, banerek na pasku bocznym.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Jakie cudo <3
    Oczywiście się zgłaszam ;) Obserwuję na blogu (JoanneDevian) i na fb (Joanna P.), a banerek w pasku bocznym (www.joanne-devian.blogspot.com).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  68. Naszyjnik jest jedyny w swoim rodzaju. Takiego jeszcze nie widziałam. I zgłaszam się po niego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  69. O jeju, ten naszyjnik faktycznie wyjątkowo się prezentuje w takiej kompozycji. Dołączam i ja do grona miłośników :)))

    OdpowiedzUsuń
  70. http://koralikowyraj.blox.pl/html#h=735-1372176956336 zamieszczony banerek z adresem na moim blogu, polubione na fb, dołączyłam do obserwatorów, teraz czekam na nagrodę :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Przesliczny naszyjnik! Lubię takie elfie klimaty...

    Obserwuję jako Rincewind99, na fb lubię (Agnieszka K).
    Banerek wrzuciłam na swojego bloga: http://rincewind99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Prześliczne rzeczy wykonujesz:) Oczywiście ja też się zapisuje:) Już obserwuje i dodaje baner i post. www.annahandmade87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Wisi baner, jestem obserwatorem, regulamin doczytałam, wszystkiego dopełniłam. Serdecznie pozdrawiam, a cukieras z candy przepiekny. Gratuluje talentu.

    OdpowiedzUsuń
  74. OOOOOOO gdzieś znalazłaś takie cudo,będzie mi się śmiło po nocach,oczywiście będę o nie walczyć ,
    obserwuje jako natalia5299
    banner na http://kosmetyki-szalenstwo-wlosowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. WOW ... no to i ja się zapisuje w dlugiej kolejce na to cudo: Naszyjnik jest prześliczny. Marzenie i z miłą chęcią stanę się jego posiadaczką! a co do 16 rocznicy, to jest czego gratulować! wszystkiego dobrego :) pozdrawiam anja. banerka nie moge wstawic, gdyz bloga nie prowadze.pozdrawiam ania a.jablonski@live.nl

    OdpowiedzUsuń
  76. piękności ! nie mam czasu obecnie by coś dziergać z Toho ale ładne rzeczy lubię bardzo :) staję w kolejce !

    OdpowiedzUsuń
  77. Jestem oczarowana!
    Z przyjemnością dołączam do zabawy i obserwuję jako madziakudla.
    Banerek wisi na blogu http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/
    Na Facebooku lubię jako Magdalena Marcisz

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Wow ale piękny!!!
    Chce taki - tylko czy zdążę się załapać?
    Pozdrawiam serdecznie _ banerek wystawiaony :)))

    OdpowiedzUsuń
  79. Fb Sabi S.
    tu Sabii
    baner isthemagichereforever.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  80. zgłaszam się, obserwuje i lubię jako: Kinga Piasecka, banner : http://passion-make-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. ale cudo :) zgłaszam się i ja :) Banerek na blogu już jest a i zaobserwuję z miłą chęcią.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na http://plonacemotyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Mistrzostwo świata :) cudny jest :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...